Χωρίς Λακτόζη

Η δυσανεξία στη λακτόζη είναι ο όρος που χρησιμοποιείται για να περιγραφεί η μη ικανότητα του οργανισμού ενός ανθρώπου να πέψει τη λακτόζη η οποία είναι το κύριο σάκχαρο στα γαλακτοκομικά προϊόντα

Τα αίτια που προκαλούν τη δυσανεξία στη λακτόζη

  • Ανάμεσα στα αίτια της δυσανεξίας στη λακτόζη είναι διάφορες πεπτικές νόσοι όπως κοιλιοκάκη, γαστρεντερίτιδα, νόσος του Κρον, ελκώδης κολίτιδα και φυσικά, γενετικοί λόγοι.
  • Η δυσανεξία στη λακτόζη μπορεί επίσης να προκύψει φυσικά με το πέρασμα των χρόνων καθώς το μικρό έντερο θα αρχίσει να παράγει λιγότερη λακτάση.

Τροφές για να διαχειριστείς τη δυσανεξία στη λακτόζη

  1. Φυτικά ροφήματα. Διάλεξε γάλα ρυζιού, καρύδας, αμυγδάλου, βρώμης, κάνναβης και άλλα αντί για το κανονικό γάλα.  Μπορείς ακόμη να ξεκινήσεις με μικρές ποσότητες φυτικού γάλακτος που είναι ενισχυμένο με βιταμίνη D και Ασβέστιο.
  2. Διάλεξε τροφές πλούσιες σε Ασβέστιο όπως τα λευκά φασόλια, τα αμύγδαλα, τα πορτοκάλια, οι σαρδέλες, το μπρόκολο.

You've just added this product to the cart: